Még le sem zárult a Season 2, máris rengeteg változtatást ígér a Hi-Rez. A világkupának vége, győztest avattak, itt az ideje a játék fejlesztésével foglalkozni. Több nagyobb átalakítást is terveznek a készítők, mi most ezekről szeretnénk röviden beszámolni. Fontos hozzátenni, hogy még semmi sem végleges, ezek inkább csak irányelvek és nem biztos, hogy be lesznek vezetve. A béta szerveren minden kiderül majd.
A gameplay:
1. Trinketek:
Sokan a Smite különlegességének tartják az aktív itemeket, vagyis hogy a LoL-ból ismert summoner spellek helyett meg kell vásárolni az ahhoz hasonló képességeket, amik szintezhetőek is. Ettől kénytelenek leszünk elbúcsúzni, ugyanis a Hi-Rez átkeresztelte őket trinketekre, és level 1-en ingyen kapunk is egyet, majd level 12-őn még egyet. Többé már nem lesznek szintezhetőek sem, de aranyat nem kell rájuk költeni.
2. Itemek:
Új tárgyak is fognak bekerülni a játékba, illetve a régieket átdolgozzák, de erről egyelőre bővebb információink nincsenek.
3. Istenek:
Folytatódik a balanszolás, illetve ráerősítenek a karakterek azon tulajdonságaira, amik az early, a mid, vagy a late gamere teszik jobbá, így jobban a csapathoz tudjuk pickelni majd őket.
4. Buffok/debuffok láthatósága:
Láthatóbbá teszik a rajtunk és másokon lévő buffokat és debuffokat és külön ikonnal látják el őket, például lesz a stunnak, a blindnak saját jelzése stb.
5. Napi questek:
A bejelentkezéshez járó napi jutalom helyett bevezetik a Daily Quest rendszert, amit a Heroes of the Storm is használ. Olyan feladatokra lehet számítani, hogy menj 2 meccset egy assassinnal, vagy játssz 3-mat egy római istennel, de játékmódhoz nem lesznek kötve. Fáradozásainkért cserébe először favort, majd gemet kaphatunk.
6. Rankok:
Lesz Joust league, ahová barátaink is csatlakozhatnak, így 3-man harcolhatunk egymás oldalán. A Conquestet ért változásokról egyelőre nem esett szó, azon kívül, hogy az új Seasonnel minden nullázódik.
A map (Conquest):
1. Nincs többé lila buff:
Az attack speedet nyújtó buff teljesen eltűnik a játékból, a hunterek legnagyobb bánatára.
2. Kék buff:
A speed buff helyére kerül.
3. Speed buff:
A speed buffot felváltják a tűz elementálok, amikből többet is találunk majd a térképen. Gyorsaságunk növelésére hatásuk stackelhető lesz.
4. Piros buff:
Megmarad és helye sem változik.
4. Nyitottabb dzsungel:
A buffokhoz három út is vezet majd, illetve a lane-ekről könnyebb lesz a bejutás a dzsungelbe.
5. Hárpiák:
A hátsó hárpiák középre kerülnek a térképen.
6. Minionok:
Több HP-juk lesz, de kevesebbet ütnek majd.
7. Grafika:
Jobban láthatóvá válnak képességeink, illetve a falak mögött elhelyezkedő ellenség is tisztán kivehető lesz.
Ezen felül a Joust map is teljesen átalakul, mind kinézetében és témájában, mind a gameplay szempontjából.
Kíváncsiak vagyunk minden újítást bevezetnek-e, illetve milyen fogadtatást fog kapni a sok átalakítás a játékosoktól. Egyelőre vegyes érzésekkel viszonyulunk a dologhoz, de kíváncsiak vagyunk hogy is fog mindez kinézni működés közben. Nektek mi a véleményetek? Pozitív, vagy negatív irányba mentek a készítők? Ha többre vagytok kíváncsiak, nézzétek meg a hivatalos videókat a változásokról!
Gameplay:
Map: