Doom - a fejlesztők célja a sebesség mindenek felett

2015-07-28 19:40:48

Egyre több információt kapunk a Doom új részéről. A nemsokára induló alpha, illetve a hiányzó coop mód bizonyára már mindannyiunk fülébe eljutott, most azonban megtudtuk, hogy a Bethesda mit szeretne elérni a játékkal kapcsolatban.

Hugo Martin szerint a játékosoknak úgy kell érezniük magukat játék közben, ahogy Bruce Lee érezné magát gördeszkázás közben egy shotgun-nal a kezében. Brad Bramlett célja a gyors és gördülékeny játék, hiszen ennél jobb érzés nincs!

41262152.ssg0vghut6

Marty Stratton szerint a fejlesztés közben hozott rengeteg döntés hatással van a játék látványvilágára és teljesítményére. A játékosok nem akarnak megállni csak azért, hogy regenerálódjon az életük, csak menni előre és élvezni a játékot. A sebesség a dicsőség és a kill kulcsa, ehhez pedig az kell, hogy ne kelljen félbeszakítanunk egy már megkezdett folyamatot, melynek tökéletes véghezviteléhez sokszor csak 6-700 ezredmásodperc áll rendelkezésünkre. A Bethesda a legnagyobb felbontás mellett is a lehető leggyorsabban szereti futtatni játékait. A csapat a lehető legszebb játékot szeretné tálalni nekünk, céljuk az 1080p melletti 60 FPS.

A játék valamikor 2016 folyamán jelenik majd meg PC-re Xbox One-ra, és Play Station 4-re, azonban az alfára már nem kell sokat várni.

vissza